måndag 2 februari 2009

Vattengympa!

Har ni någonsin provat på det? Det är så Satans KUL! Herreguuud alltså :) Jag, Sara, Lisa, Maria och Hanna har nu ikväll hoppat runt i vattnet i en timme med ett leende på läpparna! Plus att det är vattengympa på torsdagar också. Vi ska träna då med! :D
Det måste ju seriöst vara en av de roligaste träningsformerna, det känns som om man är lätt som en fjäder samtidigt som det är tungt att ta i med armarna och benen. KUL! haha, det var lite kul när vi skulle duscha.. Det var slut på varmvatten (!) :o ISKALLT var det :p

Jag har väl inte alls mycket mer att skriva nu.. Bara att jag förhoppningsvis skriver en liten uppdatering om helgen :) och att jag har varit dålig på att skriva här i bloggen.. Shit, det var ju det här som inte fick hända :s :p men jag SKA bättra mig!

Nu ska jag äta lite mer glass tror jag.. Och lägga mig under täcket framför Gossip Girl :) Sen sova vid klockan 22.
pussah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar