måndag 30 mars 2009

Matematik

Så underbart det är med matte :)! *hyser ironi*
Men jag är faktiskt astrött idag, men ändå inte. Om ni fattar vad jag menar :p (jag gör inte heller det) Jag kommer förmodligen stupa i säng senare! haha, underbart..
Ska strax iväg på läxhjälpen snart, eftersom det fruktade nationella provet närmar sig med stormsteg! De facto på torsdag och det finns inte så mycket tid som man kanske tror. FÖR imorgon är det friluftsdag, onsdag, visst där finns det lite tid, men vi har också 1 ½ timmes svenska :o ! och engelska. bajs på det i vilket fall. Så det är plugg plugg plugg som gäller hela denna vecka OCH nästa vecka innan jag far hem på torsdag. tjoooooohoooo :) längtas!!
nej men nu måste jag springa till skolan igen. gött!
pussah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar