torsdag 16 april 2009

min kära farmor

just nu sitter jag på bussen till eskilstuna. min farmor bor där. min underbara underbara farmor. jag ska sova där tills imorgon, då ska jag hem och avnjuta den sista helgen i västerås och våren. på tisdag flyger jag upp till arjeplog igen. tisdag för att det blev något strul med flygbiljetten. som tur är, flyger jag på morgonen så jag hinner gå på fysiken :)

just det! natta är också i eskilstuna :) så vi ska umgås med henne också, gå på stan kanske :)

maris jag vet att du säkert inte läser detta nu, men jag vill bara att din låt från melodifestivalen spelas just nu :) "you're my world, you're the moon stars above" ... "you're the reason love has a name"

på tal om den låten, vart tog den vägen? det känns som om den bara försvann.. lite tråkigt.

nu ska jag äta mitt äpple och bara stirra ut genom fönstret sista biten :) längtaar!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar