söndag 5 juli 2009

Run away from the pain

Nu är det seriöst länge sen jag skrev och jag kan inte lova att jag kommer skriva här oftare, men jag känner bara att jag måste skriva av mig. NU.

Jag saknar mina vänner, är avundsjuk på Jennifer och pappa och är less på att jag inte rör på mig. Det är fint väder och ändå sitter jag inomhus. Varför kan man ju fråga sig. Svaret är att jag tänkte ut och springa eller gå, men min mp3 måste ladda klart. (bortförklaringar.se)
jag vill komma bort från Västerås ett tag. det spelar ingen roll att jag nästan aldrig är här, men jag känner mig inte direkt vilsen, det känns mer som om jag inte känner folk här längre. okej, det finns ju undantag, men de två undantagen jobbar och är utomlands. känns ju liite tråkigt sådär.

om jag ska vara riktigt ärlig så känns det som om den här sommaren har börjat ganska lamt. jag har inte fått så jättemycket gjort, men det jag har gjort har varit väldigt kul! jag VILL åka till kramfors, mantorp, till natta och martin, amanda när hon kommer hem, köra bil utan dess like. det finns mera men det här var väl en liten del av det hela.

Det är 7 veckor kvar på sommarlovet, vilket också betyder att det redan har gått 3 veckor. För mig känns det nästan som om det redan har gått halva iaf. Kanske för att jag har haft tråkigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar