lördag 17 januari 2009


Jag vet att klockan är mycket, alldeles för mycket. Trots att det är fredag.. Jag har egentligen varit trött större delen av dagen, inget ovanligt med det men jag kände att idag kan vara en bra "gå och lägga sig tidigt"-dag. My ass! Trodde jag seriöst det själv eller?!

Eftersom detta är första inlägget tänkte jag försöka hålla det ganska sådär lagomt kort. Inte för mastigt helt enkelt.
Idag har det väl inte hänt något speciellt om jag inte missminner mig.. ? På idrotten skrek jag av mig lite, alltid bra för själen :) FREDAG = TV-KVÄLL HOS LISA OCH MARIA ! Jag, Sara och Jossan for till Konsum innan och upptäckte julmust till det legendariska priset av hela 5 kronor (jag skojar inte) ! Hur underbart var inte det på en skala? Så vi köpte tre (!) stycken. Två av dem är fortfarande oöppnade...

Nej nu är det verkligen läggdags för min del i alla fall :) känner att jag har lust att läsa lite grann innan jag somnar för natten.. NATTSI
pussah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar