torsdag 22 januari 2009

Vad blir det för mat?!

Det är ju ständigt den här matfrågan. Vad ska jag äta idag då? Och de flesta gångerna när jag ska komma på något att äta, har min hjärna bestämt sig för att springa en runda i skogen. Äta Bör Man Annars Dör Man. Ett gammalt ordspråk, som är lika sant som att gräset är grönt.
Ändå kan jag inte hitta på nåt att äta. Asså jag äter ju, men det är ju alltid samma mat känns det som. jag lagar bara det jag kan laga. DET är tråkigt. Jag vill prova på något nytt, fräscht och spännande. Men någon del i min hjärna säger precis emot det. SUCK!

Idag tänkte jag äta pannbiffar tror jag.. bara för att jag har det i frysen :p då behöver jag bara koka makaroner :) vaddå smidigt?


Jag skriver mer om dagen lite senare :) Hade apkul i skolan!
pussah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar