måndag 26 januari 2009

Whiskey Lullaby på repeat

Har ni någonsin hört den låten? Det är fruktansvärt bra, och då menar jag det. Den är bra, fin och sorglig. Däremot har jag aldrig bölat till den som Jossan brukar göra :p nu började den om :)

Idag hade vi gemensam redovisning på engelskan, kort förklarat. Det handlade om "Sweden and Swedes" :) Efter skolan har jag gjort så lite som möjligt, i all dess bemärkelse.. Kollade på två Gossip Girl avsnitt och jag tror att jag seriöst är beroende av den serien! :o jag kan bara inte få nog av den.

Sen är nog min crush Zac Efron på väg tillbaka. Jag såg en bild på honom idag och jag smääälte... Han är ju bara för heet!!
Hur i satan får man en bild på bloggen där vid titeln?! Jag lovar, jag har försökt men jag känner mig snart dumförklarad. Så Matilda, om du läser, snälla säg hur man gör! puss på dig om du gör det ;)
Nu ska jag prata klart med David, sen MÅSTE jag se Gossip Girl *abstinens*
pussah

1 kommentar:

  1. alltså, ursäkta jag är också kär i Zac! han är så jävla snygg!

    förövrigt, headern, det är super enkelt!
    Gå in på layout, och sidelement. Sen i den där beiga rutan finns det små rutor eller vad man skulle kunna kalla det, och då står det rubrik på den ena. Klicka på redigera och då kommer det upp en liten ruta.. och då kommer du definitivt se hur man lägger in en bild! hahah eh ja, hoppas du förstod. pusss

    SvaraRadera