söndag 25 januari 2009

Parteey in Pyjamas

Så sant så. Just nu sitter jag helt själv i Lisa och Marias vardagsrum :o Maria har gått och lagt sig igen och Sara, Lisa och Jossan är ute och kör skoter. Då har jag ju ett utmärkt tillfälle att skriva om gårdagen.
Fast jag vet inte vart jag ska börja. Det finns så mycket och det var så sjukt kul! Det var nog ett tag sen jag hade så här roligt :) Massvis med bilder togs också, haha, lägger kanske upp några här senare :)
Vi spelade Wii, charader, åt cheesecake och glass, stolleken (ni vet när man spelar musik och när den stannar ska man sätta sig), flummade omkring en massa, bakade bröd formade till, tja, en kuk och två bröst bland annat :p Vi gjorde säkert mer än så här, eller kanske inte, men vi hade så himla kul att tiden sprang ifrån oss med världens fart.
Johan Bismark kom över ett tag och Jossans syster Sandra också. Roligt! :)
Som jag skrev innan sprang tiden bokstvligen ifrån oss och gissa när vi gick och lade oss?! Jag och Maria somnade halv 8 imorse! :p

Jag som ska träffa David idag, jag kommer ju vara aptrött :p hihihii
Nej nu är det närsomhelst typ slalom, alpint iaf. Ska gå och väcka Maria också.

1 kommentar: